Chiar dacă operațiunile dvs. de afaceri sunt mici, asta nu înseamnă că nu ar trebui să investiți în ambalaje de marcă pentru produsele dvs.
Veți obține multe beneficii dacă vă decideți să creați ambalaje personalizate. Nu este vorba doar de creșterea vânzărilor. Este vorba, de asemenea, de construirea brandului dvs. și de fidelizarea clienților. Nu subestimați puterea ambalajelor personalizate pentru afacerile mici.
În acest articol, veți înțelege de ce ambalajul personalizat al produselor este important pentru afacerea dvs. mică. În plus, veți obține drumuri cu idei pentru a crea cel mai bun design de ambalaj pentru ca produsul dvs. să iasă în evidență.
9 Beneficii pentru întreprinderile mici de a crea ambalaje personalizate
Există multe motive pentru care proprietarii de centre comerciale ar trebui să investească în soluții de ambalare personalizate. Bineînțeles, rolul său principal este de a vă proteja produsul. Dar atunci când îi puneți designul potrivit, ambalajul produsului dvs. poate servi ca un important instrument de marketing.
Acest lucru vă poate promova brandul și poate crește loialitatea clienților. Dacă sunteți suficient de creativ, puteți chiar să vă faceți ambalajul să devină viral pe rețelele de socializare.
Nu puteți face totul dacă folosiți ambalaje generice. Puterea ambalajelor personalizate pentru afacerile mici.
Iată 9 motive importante pentru a vă convinge că ar trebui să investiți în designul unic pentru ambalaje personalizate.
Poate fi conceput exclusiv pentru brandul dvs.
A avea un ambalaj personalizat înseamnă că alegeți singur designul. Nu vă veți mulțumi cu ceea ce are furnizorul dvs. de ambalaje.
Le vei cere să creeze ambalaje personalizate pentru afaceri mici, special pentru marca ta.
Acest lucru înseamnă că trebuie să reflecte imaginea de marcă. Designul trebuie să includă elemente importante ale mărcii, cum ar fi logo-ul, numele și culorile. Dacă trebuie să imprimați text pe el, puteți alege același font pe care îl folosiți de obicei în afaceri.
Acest lucru va crește gradul de conștientizare a brandului dvs. și va atrage mai mulți clienți. Nu subestimați puterea ambalajelor personalizate pentru afacerile mici.
Acest lucru poate dicta prima impresie
Controlând designul ambalajului personalizat, puteți dicta prima impresie pe care clienții dvs. o vor avea despre marca dvs.
La urma urmei, ambalajul dvs. de vânzare cu amănuntul este, de obicei, prima dvs. interacțiune cu clienții. Acesta este ceea ce clienții vor vedea prima dată când vor vedea produsul dvs. pe rafturile magazinului. Sau când primesc livrarea de la afacerea dvs. online.
Nu ratați ocazia de a face prima impresie corectă. Dacă cutia dvs. personalizată este proiectată corect, prima interacțiune poate duce la fidelizarea clienților.
Ar putea fi memorabil
Cum puteți obține clienți care vor cumpăra de la dumneavoastră de mai multe ori?Trebuie să le oferiți un ambalaj personalizat pe care nu-l vor uita.
Fă-l suficient de impresionant pentru ca, data viitoare când vor avea nevoie de un produs similar cu al tău, marca ta să fie cea de care își vor aminti. Se vor gândi la experiența incredibilă de a primi pachetul tău și vor dori să o recreeze.
Acesta este unul dintre multele moduri în care un ambalaj bine conceput poate contribui la dezvoltarea afacerii dumneavoastră. Puterea ambalajelor personalizate pentru afacerile mici.
Acest lucru poate lăuda apărarea ta

Dacă aveți controlul asupra designului ambalajului produsului, puteți include elemente care să evidențieze interesele companiei dumneavoastră.
De exemplu, dacă doriți să fiți mai sustenabil, puteți utiliza materiale reciclate pentru a crea ambalajul personalizat.Puteți imprima logo-uri și sigilii ecologice pe cutia personalizată.
Puteți adăuga pe ambalaj informații despre acțiunile de advocacy pe care le susțineți. În acest fel, oamenii vor afla mai multe despre acestea și sperăm că vor începe să ajute aceleași cauze pe care le susțineți.
Aceasta este, de asemenea, o modalitate excelentă de a le câștiga încrederea și respectul.
Vă poate promova campaniile de marketing
Designul personalizat al ambalajului pe care îl creați poate fi, de asemenea, legat de orice campanie de marketing în curs de desfășurare pe care o aveți.
Puteți crea ambalaje imprimate personalizate pentru produsele speciale pe care doriți să le includeți în campanie.
Sau puteți adăuga ceva la ambalajul existent pe care îl folosiți. De exemplu, să spunem că organizați o vânzare de sfârșit de sezon. Puteți personaliza ambalajul tuturor produselor incluse în campanie prin adăugarea unui autocolant “Vânzări”.
Sau vă puteți face ambalajul mai festiv pentru sezonul sărbătorilor. Adăugați mai multe feed-uri și o etichetă personalizată pe care oamenii o pot folosi. Acest lucru poate transforma ambalajul dvs. într-un cadou.
Poate asigura nevoile specifice ale produsului dvs.
Ambalajul personalizat vă permite să satisfaceți nevoile specifice ale produsului dumneavoastră.
Astfel, dacă produsul dvs. are mai multe părți, puteți crea o tavă turnată în ambalaj.În acest fel, produsele nu se vor ciocni între ele și nu vor fi zdruncinate în timpul livrării.
Sau puteți folosi hârtie de șervețel și să o înfășurați în jurul produsului dvs. pentru a-i crește valoarea. Adăugați un autocolant cu marca dvs. pentru a completa aspectul.
Ambalarea personalizată a produsului asigură faptul că clientul dumneavoastră primește produsul comandat în condiții bune.
Acest lucru poate reflecta valoarea mărcii dvs.

Dacă încercați să vă faceți brandul luxos, nu puteți face acest lucru cu un ambalaj unic. Ar trebui să investiți în cutii imprimate personalizate în care să vă puneți produsul.
Sau, dacă doriți să creați un brand sustenabil, ar trebui să vă personalizați ambalajul pentru a folosi numai materiale ecologice.
Oricare ar fi imaginea pe care o doriți pentru brandul dvs., ambalajul dvs. reflectorizant vă comunică în mod clar valoarea. Acest lucru arată că sunteți dispus să cheltuiți bani și să vă asigurați că toate ambalajele personalizate și instrumentele de marketing se aliniază cu povestea brandului dvs.
Acest lucru poate consolida loialitatea clienților
O modalitate de a fideliza clienții este de a vă ambala afacerea.
Vedeți, ambalajul produsului dvs. face parte din experiența clientului.Doriți să îl faceți special pentru client, astfel încât acesta să își amintească cum a fost să primească pachetul dvs. și să îl deschidă pentru a vedea produsul din interior.
Fiecare experiență pozitivă pe care o au cu comenzile dvs. de ambalaje personalizate va încuraja clienții să rămână loiali afacerii dvs. Ei vor dori să recreeze sentimentul pozitiv.
Poate fi folosit pentru a crea un buzz pe social media
Dacă puteți crea un ambalaj personalizat care este atât de unic și atrăgător din punct de vedere vizual, ar putea fi suficient pentru a crea o anumită agitație online.
În era digitală, oamenii au tendința de a împărtăși online atât experiențele pozitive, cât și cele negative, în special pe conturile lor de socializare.Asigurați-vă că primiți comentariile corecte de la clienții dvs.
Ambalajul dvs. personalizat ar trebui să îi facă să se simtă suficient de bine pentru a-l împărtăși cu contactele lor online. Aceasta va oferi brandului dvs. publicitate gratuită și vă va extinde raza de acțiune pe piață.
Dacă o faceți cum trebuie, designul ambalajului vă poate ajuta să atrageți mai mulți clienți și vânzări. Nu subestimati puterea ambalajelor personalizate pentru afacerile mici.